P&G si brandurile sale isi unesc fortele cu Crucea Rosie Romana, pentru a sustine sistemul medical si comunitatile afectate pe durata pandemiei de COVID-19

Procter & Gamble Romania, producator al unor branduri precum Ariel, Fairy si Always, doneaza 1.500.000 de lei catre Crucea Rosie Romana, reprezentand sprijin financiar si produse de ingrijire personala, de igiena si de uz casnic. Prin aceasta actiune, compania vine sa sustina initiativele care au ca obiectiv atenuarea consecintelor pandemiei de COVID-19 in tara noastra.

Compania va sprijini personalul medical din prima linie, oferind sistemului local de sanatate fonduri destinate achizitionarii de echipamente medicale necesare pentru a face fata pandemiei. In acelasi timp, P&G este alaturi de cei afectati prin donatii de produse esentiale – pana in prezent, peste 50 de tone de produse de igiena personala si a casei au fost directionate catre personalul medical si catre persoanele aflate in carantina sau in izolare la domiciliu. De altfel, P&G colaboreaza indeaproape cu Crucea Rosie Romana, pentru a identifica si alte actiuni prin care poate sustine comunitatile locale.

“In aceste momente grele, care afecteaza fiecare aspect al vietilor noastre, P&G si brandurile sale isi unesc eforturile cu Crucea Rosie Romana, pentru a actiona ca o forta a binelui in sprijinul comunitatilor. Grija pentru cei care au grija de noi si pentru cei care au nevoie de ajutorul nostru este o prioritate,” a declarat Antoine Brun, Vicepresedinte P&G South East Europe.

“Multumim partenerului nostru traditional P&G, care a venit in sprijinul Crucii Rosii Romane cu materiale de igiena inca din primul moment al declansarii crizei. Este o contributie semnificativa, care a permis organizatiei noastre sa intervina intr-un timp foarte scurt pentru ajutorarea persoanelor vulnerabile aflate in izolare sau a persoanelor aflate in centrele de carantina. Sprijinul financiar oferit de P&G este deopotriva esential in aceste momente, cand eforturile noastre sunt directionate catre asigurarea de echipamente medicale unitatilor sanitare, care lupta in fiecare moment pentru salvarea de vieti omenesti,” a declarat Ioan Silviu Lefter, director general Crucea Rosie Romana.  

Aceste eforturi locale sunt complementare actiunilor P&G in curs de desfasurare la nivel global. Inca de la inceputul raspandirii virusului, P&G colaboreaza cu organizatiile si partenerii pe termen lung, pentru a intelege modul in care poate oferi ajutor comunitatilor, agentiilor de intrajutorare si persoanelor afectate de aceasta situatie. Pe 27 martie 2020, compania Procter & Gamble (NYSE: PG) a anuntat donatii in valoare de 15 milioane USD, sub forma de produse de igiena si ingrijire personala, produse de uz casnic si igienizante pentru personalul din prima line de actiune si familiile afectate. Ca parte a acestor eforturi, P&G Europa a facut o donatie de 1 milion USD catre Federatia Internationala a Societatilor de Cruce Rosie si Semiluna Rosie, pentru a asigura accesul la servicii si produse medicale si educatie despre igiena comunitatilor vulnerabile din Europa.

Nu putem spune cum si cand se va termina aceasta criza, dar suntem dedicati pentru a fi parte din solutie. Am mobilizat toate capabilitatile P&G si ale partenerilor nostri, pentru a ajuta in aceste momente si a fi alaturi de angajati, consumatori si comunitati.

Ultimele stiri