Fundatia Coca-Cola a donat Crucii Rosii Romane 250.000 de dolari pentru echipamente de protectie destinate personalului medical si kituri de testare Covid-19

Coca-Cola continua sa sprijine eforturile Crucii Rosii Romane, printr-o donatie de 250.000 de dolari oferita de Fundatia Coca-Cola – ramura filantropica a companiei. Donatia sustine misiunea personalului medical, aflat in linia intai a luptei cu noul coronavirus si prevenirea de noi infectari. Astfel, din contributia Fundatiei Coca-Cola, Crucea Rosie Romana achizitioneaza echipamente pentru protectia cadrelor medicale si kituri de testare a Covid-19.

 Fondurile oferite fac posibila achizitionarea a:
-    5.000 de seturi de protectie pentru personalul medical ce contin masti de tip FFP2/FFP3 si manusi de protectie;
-    100 de seturi care asigura 100.000 de testari Covid-19  - echivalentul a aproximativ 50% din totalul de testari realizate pana in prezent pe teritoriul Romaniei

"In aceasta perioada fara precedent, prioritatea Crucii Rosii Romane este de a ajuta comunitatea sa se pregateasca si sa raspunda la impactul pandemiei. Multumim Fundatiei Coca-Cola care s-a alaturat demersurilor organizatiei noastre prin fonduri dedicate achizitionarii de echipamente de protectie si testare atat de necesare unitatilor sanitare. Fiecare sprijin ne face tot mai uniti si mai puternici in aceasta lupta“ a declarat Ioan Silviu Lefter, director general Crucea Rosie Romana.

„Provocarile aduse de aceasta perioada ne-au unit si ne-au determinat sa colaboram si mai strans, in ciuda distantei fizice. Am invatat mai mult decat oricand despre importanta implicarii. Aceasta noua donatie, pe care ne bucuram ca putem sa o oferim prin Fundatia Coca-Cola Crucii Rosii Romane, exprima angajamentul nostru de a ramane aproape de comunitate si de toti cei care, in perioada aceasta, duc o lupta dificila sau incearca sa-i ajute pe cei vulnerabili: personalul medical, Crucea Rosie Romana, ONG-uri si initiative de sprijin, mediu privat si cetateni. Le multumim pentru tot ceea ce fac, pentru fiecare gest de grija si implicare.”, declara Costi Bratu, Public Affairs and Communication Manager, Coca-Cola Romania.

Acest demers vine ca o noua contributie din partea Coca-Cola la efortul comun de limitare a efectelor noului coronavirus, dupa donatia realizata de Sistemul Coca-Cola in Romania in produse si fonduri pentru echipamente medicale, in valoare totala de 200.000 euro.

Ultimele stiri