Crucea Roșie Română și Carrefour România donează echipamente medicale pentru monitorizarea funcțiilor vitale în secția ATI din Bagdasar-Arseni

Trei monitoare pentru urmărirea parametrilor fiziologici ai pacienților COVID și o stație de monitorizare a funcțiilor vitale au fost achiziționate de Crucea Roșie Română, cu suportul Carrefour România, pentru secția de terapie intensivă a Spitalului Clinic de Urgență "Bagdasar-Arseni" din București.

Societatea Națională de Cruce Roșie din România și Carrefour România sunt din nou alături de cei aflați în prima line a intervenției medicale, continuând parteneriatul amplu de implicare în comunitate. În urma apelului primit de la Spitalul Clinic de Urgență "Bagdasar-Arseni" din București, Carrefour România a donat către Crucea Roșie Română suma necesară achiziționării echipamentelor medicale de care cadrele medicale au nevoie în acest moment pentru secția de terapie intensivă.

 ”Carrefour face parte activ din comunitatea din România de peste 20 de ani și suntem recunoscători că am putut iniția și participa în acțiuni de ajutorare sau donații, suntem recunoscători pentru că am avut mereu alături parteneri cu adevărat implicați în tot ceea ce înseamnă impact pozitiv. Încă o dată, răspundem prompt pentru a ajuta spitalele cu echipamente medicale împreună cu echipa Crucea Roșie. Dacă anul trecut am dotat cu echipamente medicale 3 spitale la nivel național, acum suntem din nou prezenți cu suport pentru secția ATI din Bagdasar Arseni” a declarat Alina Gamauf, HR, CSR & Corporate Affairs, Membru în Comitetul Executiv Carrefour România.

 „Timpul este un factor decisiv în această luptă cu virusul SARS-COV-2, de aceea facem tot ce este posibil pentru a răspunde solicitărilor venite din partea unităților medicale, repede și eficient. Mulțumim partenerului nostru tradițional Carrefour România care a răspuns cu promptitudine  acestei solicitări și ne-a sprijinit cu suma necesară achiziției de echipamente medicale.”, declară Ioan Silviu Lefter, director general al Crucii Roșii   Române.

Parteneriatul de bine dintre Carrefour România și Crucea Roșie Română a început încă din 2009, prin crearea infrastructurii de proiect Banca de Alimente - activă la nivel național în rețeaua de magazine Carrefour. În ultimii doi ani, Cutia cu Bucurie a reprezentat o nouă campanie umanitară realizată împreună, în beneficiul familiilor din comunitățile vulnerabile.  Fiecare Cutie cu Bucurie conține alimente ce asigură necesarul de bază pentru o familie formată din trei membri, pentru două săptămâni. În total, peste 48,000 de alimente au fost distribuite la nivel național, pentru familiile pe care le are în grijă Crucea Roșie Română, în anii 2020-2021.

Despre Carrefour

Carrefour România oferă clienților săi un univers de posibilități de a face cumpărături în siguranță: direct în cele peste 360 de magazine din țară, unde, cu aplicația Carrefour și casele de marcat Self Service, sesiunea de shopping devine rapidă și ușoară sau prin serviciile de online shopping cu livrare acasă sau Click & Collect: www.carrefour.ro și platforma BRINGO, disponibilă gratuit în Google Play și App Store.

Carrefour susține comunitățile în care activează prin programe și inițiative naționale pe termen lung, cu impact pozitiv în societate, în ansamblul ei: Cooperativa Agricolă Vărăști, prima de acest gen fondată de retailer în România, Deschidem Vinul Românesc și Creștem România BIO, în cadrul căreia a introdus în premieră în România, eticheta “în conversie la bio”. În plus, Carrefour a susținut atât financiar cât și prin transfer de expertiză, înființarea Fundației pentru Dezvoltarea Agriculturii, organism independent care își propune să contribuie la o schimbare sistemică a sectorului legumicol din România. Totodată, a lansat programul Act For Good, care transformă cumpărăturile într-o experiență personalizată cu impact social: prin fiecare sesiune de shopping, și nu numai, utilizatorii primesc puncte Act For Good, prin care pot face fapte bune, dar pot și beneficia de reduceri și oferte personalizate.

Ducând mai departe grija pentru comunitate și mediul înconjurător, Carrefour România derulează Punem Preț pe Plastic, un program de economie circulară adresat reducerii cantității de ambalaje din plastic și introducerii plasticului într-un circuit responsabil, prin reducere, refolosire și reciclare. De asemenea, compania a introdus pungile biodegradabile și compostabile alături de o gamă extinsă de produse biodegradabile, realizează programe de colectare selectivă și derulează inițiative de încurajare a bunelor obiceiuri. Acestor inițiative li se adaugă contribuția de peste un deceniu la Banca de Alimente - Crucea Roșie și suportul pentru multe alte programe prin care susține comunitățile vulnerabile și reduce risipa alimentară.

Ultimele stiri