840 de familii vor primi „Cutia cu Bucurie” cu alimente de baza, printr-un parteneriat intre Crucea Rosie Romana, P3 Logistic Parks si Carrefour Romania

„Cutia cu Bucurie” porneste din nou la drum. Aceasta va ajunge in lunile aprilie si mai in casele a 840 de  familii vulnerabile din judetele Ilfov, Olt, Teleorman si Tulcea. Actiunea umanitara este o campanie initiata in anul 2020 de Carrefour Romania, Crucea Rosie Romana si Green PC Ambalaje, careia i s-a alaturat anul acesta si dezvoltatorul de spatii logistice P3 Logistic Parks (P3).  
Cutia cu bucurie contine alimente de baza greu perisabile si va ajunge la familii in dificultate, in lunile aprilie si mai.  In total, aproape 16,000 de produse alimentare vor fi distribuite de voluntarii Crucii Rosii Romane si voluntarii P3, direct la usa beneficiarilor.  
Fiecare ”Cutie cu Bucurie” contine alimente ce pot asigura necesarul de hrana de baza pentru o familie formata din trei membri, pentru doua saptamani. Acestea includ: faina, malai, ulei, bulion, gris, paste fainoase, conserve de carne, supa la plic, lapte UHT, cereale, zahar.
Saracia reprezinta realitatea de zi cu zi in care traiesc sute de mii de persoane din Romania, atat in mediul rural cat si urban, iar pandemia COVID-19 i-a pus si mai mult in pericol.

 „Pandemia COVID-19 nu este doar o criza de sanatate, ci si o criza sociala si economica. Ea a afectat cel mai tare oamenii saraci, accentuand problemele sociale deja existente in cazul lor. Nimeni nu trebuie lasat singur in fata acestei provocari. Asigurarea unui minim necesar de hrana pentru a-i ajuta sa supravietuiasca in aceasta perioada, a devenit o preocupare constanta pentru organizatia noastra. Suntem recunoscatori partenerilor nostri ”de cursa lunga” - Carrefour Romania pentru initiativa de a continua campania initiata anul trecut, ”Cutia cu Bucurie” si aducem multumiri P3 Logistic Parks care s-a alatura acestui demers umanitar cu o donatie generoasa. ” – Ioan Silviu Lefter, director general Crucea Rosie Romana.

“Responsabilitatea a fost intotdeauna una dintre valorile P3, iar din postura de dezvoltator si manager de spatii logistice simtim un sentiment de responsabilitate aparte fata de comunitatile in care ne desfasuram activitatea. Poate ca mai pregnant in aceasta perioada dominata de restrictii sociale si incertitudini economice. In acest context, ne-am alaturat cu bucurie initiativei derulate de partenerul nostru Carrefour si Crucea Rosie Romana si am convingerea ca impreuna cu echipele de voluntari P3 vom reusi sa aducem un strop de alinare, in aceasta perioada dificila, in casele a peste 800 de familii vulnerabile din zonele vizate. ” – Sinziana Pardhan, Managing Director P3 Romania.

P3 Logistics Parks mizeaza pe ideea de comunitate si are in vedere sa adauge constant facilitati care sa intampine cat mai bine nevoile si interesele chiriasilor si sa sporeasca gradul de confort pentru cele cateva mii de oameni care isi desfasoara activitatile zilnice in perimetrul parcului, marea majoritate rezidenti ai localitatilor invecinate. Cu o suprafata inchiriabila de 380.000 de m2 dispusi in 14 depozite, acces direct la A1, soseaua de centura si coridorul pan-european 4, un restaurant cu auto-servire cu 200 de locuri la interior si terasa proprie, terminale feroviare pentru transport marfuri si calatori, dar si o facilitate de tip hostel in constructie, P3 Bucharest A1 este cel mai complex parc industrial din Romania.
“Ramanem un partener al comunitatilor in care suntem prezenti si continuam sa sprijinim sute de familii care, in contextul pandemiei, trec prin situatii critice. Responsabilitatea sta la baza filosofiei business-ului Carrefour, prin urmare vom continua sa contribuim la binele comunitatii si sa fim alaturi de persoanele care au nevoie de sustinere, atat prin proiectul Cutia cu Bucurie, cat si prin alte programe pe care le desfasuram. Alaturi de partenerii nostri actionam ghidati de puterea solidaritatii in fata greutatilor si ne dorim sa le oferim acestor oameni hrana necesara si puterea de care au nevoie pentru a merge mai departe” – Anca Damour, Membru in Comitetul Executiv al Carrefour Romania.

In anul 2020, Carrefour Romania a donat Crucii Rosii Romane 1,300 de „Cutii cu Bucurie” pe care voluntarii le-au distribuit in 26 de judete ale tarii, persoanelor nevoiase, iar incepand cu 2021, Crucea Rosie se afla printre ONG-urile beneficiare ale programului Act For Good, lansat de Carrefour Romania la inceputul anului. Cu suportul consumatorilor, Crucea Rosie Romana a beneficiat prin acest program de o prima donatie de 138 de Cutii cu Bucurie, iar in total au fost donate peste 1,200 de cutii pentru cele 9 ONG-uri incluse in program.

Act For Good transforma orice tranzactie intr-o fapta buna care #SePune pentru binele mai mare. Prin fiecare sesiune de shopping, utilizatorii primesc puncte Act For Good, prin care pot face fapte bune, dar pot si beneficia de reduceri. Totul integrat in aplicatia Carrefour, o platforma care conecteaza intr-un singur loc cumparaturile, responsabilitatea sociala, sustinerea comunitatii si experientele personale.

Despre P3 Logistic Parks
P3 este un investitor, proprietar, dezvoltator si manager pe termen lung de proprietati logistice europene cu peste 6.5 milioane m² de active aflate in administrare si un portofoliu extins de terenuri de 1.2 milioane m² cu disponibilitate imediata pentru dezvoltari de tip built-to-suit. P3 are operatiuni in 12 tari si investeste si se dezvolta pe pietele europene de doua decenii. Cu sediul central in Praga, P3 are peste 190 de angajati in 11 birouri in orase cheie din Europa, oferind dezvoltari integrate, terenuri, constructii si servicii de mentenanta post-inchiriere. Pentru mai multe informatii despre P3, vizitati www.p3parks.com.

Despre Carrefour
Carrefour Romania ofera clientilor sai un univers de posibilitati de a face cumparaturi in siguranta: direct in cele peste 360 de magazine din tara, unde, cu aplicatia Carrefour si casele de marcat Self Service, sesiunea de shopping devine rapida si usoara sau prin serviciile de online shopping cu livrare acasa sau prin Click & Collect: www.carrefour.ro si platforma BRINGO, disponibila gratuit in Google Play si App Store si cu o retea prezenta in 36 de orase.
Carrefour sustine comunitatile in care activeaza prin programe si initiative nationale pe termen lung, cu impact pozitiv in societate, in ansamblul ei: Cooperativa Agricola Varasti, prima de acest gen fondata de retailer in Romania, Deschidem Romanesc si Crestem Romania BIO, in cadrul careia a introdus in premiera in Romania eticheta “in conversie la bio”. In plus, Carrefour a sustinut atat financiar cat si prin transfer de expertiza, infiintarea Fundatiei pentru Dezvoltarea Agriculturii, organism independent care isi propune sa contribuie la o schimbare sistemica a sectorului legumicol din Romania.
Ducand mai departe grija pentru comunitate si mediul inconjurator, Carrefour Romania deruleaza Punem Pret pe Plastic, un program de economie circulara adresat reducerii cantitatii de ambalaje din plastic si introducerii plasticului intr-un circuit responsabil, prin reducere, refolosire si reciclare. De asemenea, compania a introdus pungile biodegradabile si compostabile alaturi de o gama extinsa de produse biodegradabile, realizeaza programe de colectare selectiva si deruleaza initiative de incurajare a bunelor obiceiuri. Acestor initiative li se adauga contributia de peste un deceniu la Banca de Alimente - Crucea Rosie si suportul pentru multe alte programe prin care sustine comunitatile vulnerabile si reduce risipa alimentara.

Cutia cu Bucurie Chiajna6Cutia cu Bucurie Chiajna5Cutia cu Bucurie Chiajna4Cutia cu Bucurie Chiajna3Cutia cu Bucurie Chiajna2

Ultimele stiri