Gabriela Atanasov, creatoarea brandului Sweet Paprika, isi doreste sa ajute in lupta impotriva COVID-19 si sa sustina spitalele si medicii din prima linie, asa ca a decis sa doneze 50% din preturile colectiei disponibile pe site-ul http://www.sweetpaprika.ro/product-category/shop-donate/ catre Crucea Rosie Romana.
„Sunt in auto izolare de doua luni, cu doi copii, simteam ca trebuie sa ajut cumva si mi-am dat seama ca si moda poate face fapte bune, mai ales intr-o situatie de acest gen, prin care toti trecem acum. Am decis sa donez catre Crucea Rosie Romana 50% din preturile unei colectii realizate pe marimi de la 36 la 42. De livrari ma ocup personal, in limita stocului disponibil, eu plasez coletele la curier, ma ocup de tot ce implica aceasta actiune. Imi doresc ca, dupa aceasta perioada grea, sa ma intalnesc pe strada cu fetele care au facut o fapta buna acum. Am ales Crucea Rosie Romana, pentru a contribui astfel la dotarea spitalelor cu echipamentele de care au nevoie in aceasta perioada”, a declarat Gabriela Atanasov.
Sweet Paprika a inceput acest demers pe pagina ei de Instagram (https://www.instagram.com/tv/B-95hO4gU1D/?utm_source=ig_web_copy_link), iar urmaritoarele ei au reactionat si au inceput sa se implice. Campania este in desfasurare, iar ideea principala este de a strange cat mai multe fonduri pentru a ajuta spitalele din Romania, dar si de a sprijini astfel brandurile locale.