Procter & Gamble Romania, producator al unor branduri precum Ariel, Fairy si Always doneaza 850 de litri de igienizant pentru maini catre Crucea Rosie Romana. Donatia va ajuta la crearea unui mediu sigur si igienic pentru elevii romani, care se intorc la scoala pentru examenele nationale si de Bacalaureat. Aceasta donatie vine in completarea sprijinului continuu oferit de catre companie familiilor vulnerabile, prin donatii suplimentare de peste 20 de tone de produse de ingrijire personala, de igiena si de uz casnic.
„Inca de la inceputul pandemiei, P&G si marcile sale au fost alaturi de cei care ne ingrijesc, dar si de cei care au cel mai mult nevoie de grija noastra. Acum ca revenim treptat la activitatile noastre de zi cu zi si copiii nostri se intorc la scoala, crearea unor conditii sigure este o prioritate. Impreuna, P&G si Crucea Rosie Romana actioneaza ca o forta a binelui in sprijinul comunitatilor”, a declarat Antoine Brun, vicepresedinte P&G Europa de Sud-Est.
De la inceputul pandemiei de COVID-19, P&G a colaborat cu partenerul sau pe termen lung – Crucea Rosie Romana, oferind produse esentiale celor care au nevoie cel mai mult in aceasta perioada. Ca parte a efortului local al companiei, P&G a pus initial la dispozitia Crucii Rosii Romane 1,5 milioane de lei si peste 50 de tone de produse P&G, pentru a-i ajuta pe cei care au fost cei mai afectati de pandemie – precum personalul medical si persoanele aflate in carantina sau in izolare la domiciliu.
“Igiena corecta la serviciu, la scoala sau acasa reprezinta arma cea mai sigura cu care putem lupta pentru a preveni si limita infectarea cu SARSCov2. Avem convingerea ca distribuind produse de igiena, vom ajuta la aplicarea masurilor de preventie in scoli. Este important sa ramanem la fel de vigilenti pentru ca doar asa putem avea grija de noi insine si de cei din jur. Niciunul dintre noi nu este in siguranta pana cand toti nu sunt in siguranta. Multumim P&G Romania pentru implicarea sustinuta si responsabila inca de la declansarea pandemiei”, a declarat Ioan Silviu Lefter, director general Crucea Rosie Romana.
Aceste eforturi locale sunt complementare actiunilor P&G desfasurate la nivel global. Inca de la inceputul raspandirii virusului, P&G a colaborat cu organizatiile si partenerii pe termen lung, pentru a intelege modul in care poate oferi ajutor comunitatilor, agentiilor de intrajutorare si persoanelor afectate de aceasta situatie. In martie 2020, compania Procter & Gamble (NYSE: PG) a anuntat donatii in valoare de 15 milioane USD, sub forma de produse de igiena si ingrijire personala, produse de uz casnic si igienizante pentru personalul din prima line de actiune si familiile afectate. Ca parte a acestor eforturi, P&G Europa a facut o donatie de 1 milion USD catre Federatia Internationala a Societatilor de Cruce Rosie si Semiluna Rosie, pentru a asigura accesul la servicii si produse medicale si educatie despre igiena comunitatilor vulnerabile din Europa.
Accesati https://www.pg.com/covid19 pentru a afla mai multe despre actiunile noastre pe durata crizei COVID-19.
Despre Procter & Gamble
P&G deserveste consumatori oferind unul dintre cele mai puternice portofolii ce include branduri de incredere, de calitate si superioare precum Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Fairy®, Gillette®, Head&Shoulders®, Lenor®, Oral-B®, Pampers®, Pantene® si Tide®. Comunitatea P&G desfasoara operatiuni in aproximativ 70 de tari din intreaga lume. Va rugam sa vizitati http://www.pg.com pentru noutati si informatii suplimentare despre P&G si brandurile sale.