Compania Mondelēz International se implica, in parteneriat cu Crucea Rosie Romana, prin donarea a peste 480.000 de produse Milka catre voluntarii organizatiei si comunitatile sprijinite de acestia. Crucea Rosie Romana lucreaza de saptamani intregi la nivel national pentru a sprijini autoritatile si comunitatile in timpul acestei crize cauzate de catre Coronavirus.
“Dorim sa multumim angajatilor si voluntarilor Crucii Rosii Romane pentru parteneriat si pentru promptitudine, in aceste momente dificile. Acum, mai mult ca niciodata, solidaritatea este cea mai importanta”, spune Alexandra Ristariu, Director General Mondelez Romania. Angajatii si voluntarii Crucii Rosii Romania s-au mobilizat intens pentru ca produsele Milka sa ajunga la unitatile sanitare din toate judetele din tara, la centrele de carantina si la persoanele nevoiase.
„As dori, de asemenea, sa le multumesc angajatilor nostri, care asigura si in timpul crizei livrarea constanta a produselor noastre. Astfel, consumatorii nostri gasesc in continuare produsele preferate pe rafturile magazinelor. Grija fata de angajati si fata de comunitati este prioritara pentru Mondelēz International”, declara Alexandra Ristariu.
“Multumim Companiei Mondelēz International pentru ca este alaturi de noi in aceasta lupta care ne-a unit. Fiecare sprijin este pretios si suntem recunoscatori tuturor celor implicati pentru ca donatia sa ajunga in depozitele Crucii Rosii Romane din toata tara si apoi la beneficiarii finali. Bunatatea si solidaritatea ne fac mai puternici”, a declarat Ioan Silviu Lefter, director Crucea Rosie Romana.
Sprijin pentru ONG-urile din intreaga lume care ajuta
Donatia catre Crucea Rosie Romana face parte dintr-un program la nivel mondial: Mondelēz International va dona 15 milioane de dolari atat in produse, cat si in bani partenerilor din comunitati, care promoveaza stabilitatea alimentara in perioade critice si fac eforturi deosebite pentru a ajuta in situatii de urgenta, in intreaga lume, ca urmare a crizei COVID-19. Prin acest angajament global, ajutam partenerii din comunitatile locale, oferind siguranta, securitate si asistenta persoanelor care au cea mai mult nevoie.
Despre Mondelēz International
Mondelēz International, Inc. (NASDAQ: MDLZ) sprijina oamenii aleaga snack-urile potrivite, la momentul potrivit, in aproximativ 150 de tari din intreaga lume. Cu venituri de aproximativ 26 de miliarde de dolari in 2019, MDLZ conduce viitorul snacking-ului, cu branduri globale si locale iconice, precum biscuitii Oreo, belVita si LU; ciocolata Cadbury Dairy Milk, Milka si Toblerone; bomboanele Sour Patch si guma Trident. Compania Mondelēz International este mandra sa fie membra al Standard and Poor’s 500, Nasdaq 100 si Dow Jones Sustainability Index. Vizitati site-ul www.mondelezinternational.com sau urmariti-ne pe Twitter la www.twitter.com/MDLZ .