Domestos a raspuns apelului Crucii Rosii Romane, organizatie umanitara cu expertiza in prevenirea si combaterea imbolnavirilor, cu o donatie de produse de dezinfectie, igiena si igienizare, in valoare de peste 120,000 euro. Donatia vine in sustinerea campaniei nationale de informare si constientizare a populatiei pentru limitarea raspandirii pe teritoriul Romaniei a noului COVID-19, realizata in parteneriat cu Guvernul Romaniei si cu celelalte institutii ale statului implicate.
Produsele sunt distribuite in transe saptamanale ce contin produse Domestos, dezinfectant pe baza de clor, insumand peste 40 de tone. Pana acum, 30,000 de produse au ajuns la beneficiarii din intreaga tara, iar livrarea transelor urmatoare, inca 25,000 de produse in total, va continua saptamanal pana pe 12 mai.
Toate produsele donate sunt distribuite de Crucea Rosie Romana catre persoanele fara apartinatori, aflate in autoizolare sau izolare la domiciliu, in centre de plasament sau camine pentru batrani, precum si familiilor nevoiase cele mai afectate.
“In aceasta perioada, suntem cu totii mai constienti de nevoia unei igiene corespunzatoare si ne bucuram ca, impreuna cu Crucea Rosie Romana, putem ajuta la mentinerea igienei pentru a proteja sanatatea populatiei. Stim de la medici ca preventia este esentiala, asa ca spalatul pe maini si dezinfectarea suprafetelor trebuie sa devina un obicei. Acesta este un crez pe care il promovam zi de zi prin campania «Domestos sustine igiena in scoli», prin care construim sau renovam grupuri sanitare si oferim produse de dezinfectie”, a declarat Camelia Pop, Brand Manager Domestos & Savo Unilever South Central Europe.
“Avem convingerea ca, prin promovarea masurilor corecte de igiena, oamenii vor fi mai atenti si mai responsabili atat cu ei insisi, cat si cu cei din jurul lor. Incercam totodata sa oferim, acolo unde este nevoie, si materialele care sa ajute sa se puna in aplicare masurile de igiena si de protectie”, a declarat Ioan Silviu Lefter, director general al Crucii Rosii Romane.
Despre Unilever South Central Europe
Unilever urmareste crearea unui viitor mai bun, in fiecare zi. Ii ajutam pe oameni sa arate bine, sa se simta bine si sa ia ce e mai bun din viata, cu branduri si servicii care sunt benefice atat pentru consumatorii nostri, cat si pentru alti oameni. Unilever unul dintre liderii globali pe piata bunurilor de larg consum cu operatiuni puternice in peste 100 de tari si vanzari in peste 180 de tari. Prin campania „Domestos sustine igiena in scoli” ne propunem sa contribuim la imbunatatirea conditiilor de igiena din scolile din Romania, dar si la cresterea nivelului de constientizare a importantei igienei in randul populatiei.