0

ani de umanitate

Caută
Close this search box.
0

ani de umanitate

Caută
Close this search box.

Crucea Roșie Română automatizează raportarea sprijinului vital pentru refugiații ucraineni cu ajutorul UiPath

UiPath, o companie lider de software de automatizare pentru întreprinderi, a sprijinit Crucea Roșie Română (CRR) cu digitizarea și automatizarea raportării donațiilor colectate în folosul refugiaților ucraineni din România.

Războiul din Ucraina a dat naștere celei mai mari crize de refugiați din Europa după cel de-Al Doilea Război Mondial. Nevoile sporite de raportare ale CRR au pus imediat presiune pe personalul și infrastructura digitală, care este concepută pentru a susține un ciclu anual de raportare centralizată. Drept urmare, CRR a întâmpinat dificultăți când a trebuit să obțină rapid date fiabile de la cele 47 de filiale care colectau donații în sprijinul refugiaților ucraineni din România. Acest lucru a îngreunat capabilitățile de raportare externă ale CRR.

La apogeul crizei umanitare, CRR a folosit UiPath Business Automation Platform pentru a construi legături mai strânse atât cu persoanele pe care le ajută, cât și cu voluntarii al căror sprijin este esențial pentru operațiunile sale. Proiectul – inițiat ca un răspuns de importanță critică la agravarea crizei umanitare – a permis CRR să devină mai agil și mai eficient și a oferit conducerii acces în timp real la date vitale, inclusiv modul în care fondurile donate sunt utilizate în răspunsul organizației.

 „Pe măsură ce criza umanitară s-a adâncit, Crucea Roșie Română s-a aflat în prima linie de răspuns în sprijinirea refugiaților ucraineni din România”, a declarat directorul general al Crucii Roșii Române, Ioan-Silviu Lefter. „Trebuia să oferim informații autorităților române despre donațiile și ajutorul pe care îl acordam refugiaților ucraineni. La început, ne-am confruntat cu necesitatea de a face o mulțime de raportări manual, iar acest lucru a afectat acuratețea și disponibilitatea datelor. Platforma UiPath Business Automation ne-a permis să ne concentrăm pe ceea ce contează cel mai mult: oferirea de sprijin vital pentru milioane de refugiați.”

Pentru a trece de la raportarea manuală la un proces automatizat și simplificat, CRR a fost sprijinit de o echipă de angajați UiPath care în timpul liber sunt citizen developers – profesioniști care nu au o pregătire formală în IT – pentru a mapa, eficientiza și pregăti procesul de raportare pentru automatizare.

Primul robot software instalat la CRR a fost însărcinat cu generarea de șabloane de raportare pentru fiecare dintre cele 47 de filiale CRR la intervale regulate, asigurându-se în același timp că acestea corespund nevoilor globale de raportare ale CRR. Un al doilea robot software a fost antrenat să colecteze rapoarte de la fiecare filială și să centralizeze apoi datele într-un singur raport principal. Roboții software au redus semnificativ munca manuală și au permis CRR să dedice atenție sprijinirii celor afectați de criza umanitară.

Automatizarea oferă ajutor direct mai rapid

După implementarea UiPath, personalul CRR a reușit să obțină date fiabile cu rapiditate, susținând nevoile de raportare interne și externe ale organizației, facilitând astfel procesele de luare a deciziilor și îmbunătățindu-și capacitățile de strângere de fonduri. CRR a raportat următoarele rezultate:

Acuratețe și fiabilitate sporită a datelor: Automatizarea a ajutat la eliminarea erorilor umane și a oferit personalului din filialele CRR un șablon simplificat și standard pentru raportare.

  • Reducerea semnificativă a timpului dedicat raportării: Timpul petrecut de managerul de proiect pentru centralizarea datelor pentru raportarea externă către DSU a scăzut de la 8-12 ore la 30 de minute pentru fiecare raport.
  • Acces rapid la date consolidate pentru a susține luarea deciziilor: Disponibilitatea datelor consolidate a sprijinit capacitatea de a lua decizii a conducerii CRR și a încurajat colaborarea cu Federația Internațională a Societăților de Cruce Roșie și Semiluna Roșie (IFRC) și Comitetul Internațional al Crucii Roșii (CICR) , aflate în prezent în misiune în România.
  • Transparență și credibilitate sporite: Accesul la date centralizate fiabile și recente, care au putut fi partajate cu potențiali donatori în timp real, a stimulat eforturile de strângere de fonduri ale CRR, în beneficiul refugiaților ucraineni.
  • Măsurare și vizibilitate mai bună asupra timpului voluntarilor: procesul automatizat de raportare a devenit un cadru centralizat pentru CRR pentru a cuantifica timpul petrecut de voluntari pe sarcini.

„Datorită parteneriatului nostru cu UiPath, am reușit să furnizăm rapoarte standardizate în filiale și să oferim informații actualizate părților interesate. Personalul nostru a fost sprijinit să dedice mai mult timp muncii cruciale de a ajuta refugiații și mai puțin pentru raportarea clasică”, a continuat dl. Ioan Silviu Lefter.

 „Războiul injust din Ucraina a afectat milioane de vieți și ne-a aruncat pe toți într-o criză umanitară fără precedent. Credem cu tărie în puterea automatizării de a sprijini organizațiile care se confruntă cu crize, ajutându-le să-și sprijine personalul și dându-le puterea să-și îndeplinească misiunea”, a declarat Daniel Dines, co-fondator și co-CEO UiPath.

Despre UiPath
UiPath are viziunea de a oferi Fully Automated Enterprise™, una în care companiile folosesc automatizarea pentru a-și debloca cel mai mare potențial. UiPath oferă o platformă end-to-end pentru automatizare, combinând soluția lider de Robotic Process Automation (RPA) cu o suită completă de capabilități care permit fiecărei organizații să scaleze rapid operațiunile digitale de business.

 

Ultimele Stiri

Un voluntar din detașamentul de de intervenție rapidă al Crucii Roșii Ucrainene oferă prim-ajutor populației civile după un atac cu rachete în zona Kiev

„La un punct de cotitură” – Ce greutăți întâmpină, în 2025, ucrainenii strămutați în țările europene

Un nou studiu al Federației Internaționale a Societăților de Cruce Roșie și Semilună Roșie (IFRC) evidențiază faptul...

lemne si sobe crucea rosie pechea

Lemne de foc și sobe pentru încălzire distribuite de Crucea Roșie Română în Galați

Crucea Roșie Română continuă campania umanitară de ajutorare a persoanelor din județul Galați, afectate de inundațiile din...

vizual

Start proiect: ”PROGRAMA – PROGRAMe de creștere a competențelor specifice dedicate Angajaților”

Societatea Națională de Cruce Roșie din România, în calitate de lider de parteneriat și S.C. UP TO...

PROGRES PROGRamE de formare

Start proiect: PROGRES – PROGRamE de formare pentru actualizarea competențelor specifice la locul de muncă

Societatea Națională de Cruce Roșie din România, în calitate de lider de parteneriat, și S.C. UP TO...

Sari la conținut