Colgate-Palmolive Romania doneaza organizatiei umanitare Crucea Rosie peste 65,000 de produse de igiena, pentru a ajuta la prevenirea raspandirii COVID-19 in regiunile din Romania care se confrunta cu nevoi acute. Donatia face parte din eforturile globale ale companiei, printre care se numara si sprijinirea initiativei globale #SafeHands a Organizatiei Mondiale a Sanatatii (OMS). Colgate-Palmolive sustine campania internationala #SafeHands prin producerea si donarea a 25 de milioane de sapunuri in toata lumea.
In plus, ca raspuns la situatia actuala, Colgate doneaza, la nivel global, produse pentru sanatate si igiena in valoare de 20 de milioane de dolari organizatiilor umanitare care dispun de infrastructura necesara distribuirii produselor catre comunitatile locale defavorizate.
„Unul dintre cele mai importante moduri prin care putem contribui la stoparea raspandirii acestui virus este ca organizatiile din fiecare regiune sa isi reuneasca eforturile pentru binele tuturor.”, a declarat Omar Laruccia, General Manager Colgate-Palmolive Romania. „Acum, mai mult ca niciodata, trebuie sa facem tot ce putem pentru a sprijini comunitatile locale si pentru a-i proteja pe cei aflati in dificultate, printre care se numara personalul medical din prima linie, care ofera un sprijin incredibil.”, a completat acesta.
In Romania, Colgate-Palmolive sprijina organizatia umanitara Crucea Rosie Romana si doneaza peste 65,000 de produse de ingrijire personala. Donatia are scopul de a ajuta persoanele vulnerabile din comunitatile locale si personalul medical din prima linie sa aiba acces la produse esentiale de igiena, precum periuta de dinti, pasta de dinti, apa de gura si produse pentru igiena corpului si mainilor.
Conform Organizatiei Mondiale a Sanatatii, care ofera publicului sfaturi actualizate referitoare la COVID-19, spalarea corecta a mainilor este esentiala pentru a incetini raspandirea virusului. Accesul limitat la sapun de calitate si lipsa cunostintelor legate de spalarea corecta a mainilor sunt o provocare, in special in comunitatile vulnerabile din intreaga lume. Pentru a sprijini depasirea acestor obstacole, Colgate a mobilizat cinci dintre fabricile sale de productie de pe trei continente, pentru a produce 25 de milioane de sapunuri. Productia a inceput in data de 27 aprilie 2020.
Ambalajul sapunului contine instructiuni clare despre spalarea corecta a mainilor, pentru a consolida mesajul campaniei OMS #SafeHands. Aceasta eticheta are scopul de a accentua faptul ca bunele practici de spalare a mainilor pot continua si dupa terminarea produsului in sine.
Pentru a creste gradul de constientizare privind spalarea corecta a mainilor, Colgate-Palmolive promoveaza campania OMS #SafeHands pe diferite platforme media, implicand si influenceri precum Michael Phelps, ambasadorul initiativei actuale „Save Water” a Colgate.
Despre Colgate-Palmolive:
Colgate-Palmolive este o companie mondiala de top de produse de larg consum, cu 34.000 de angajati dedicati imbunatatirii sanatatii si bunastarii oamenilor si animalelor de companie. Axate pe ingrijire orala, ingrijire personala, curatenia casei si hrana pentru animale de companie si deservind peste 200 de tari si teritorii, echipele Colgate dezvolta, produc, distribuie si vand produse de sanatate si igiena, precum si hrana pentru animale de companie, esentiale pentru societate prin branduri precum Colgate, Palmolive, elmex, Tom’s of Maine, hello, Sorriso, Speed Stick, Softsoap, Irish Spring, Protex, Sanex, Filorga, eltaMD, PCA Skin, Ajax, Axion, Fabuloso, Soupline and Suavitel, precum si Hill’s Science Diet si Hill’s Prescription Diet. Compania este recunoscuta si pentru leadership-ul si inovarea in promovarea sustenabilitatii mediului si a bunastarii comunitatii, incluzand realizari in economisirea apei, reducerea deseurilor, promovarea reciclabilitatii si imbunatatirea sanatatii orale a copiilor prin programul Bright Smiles, Bright Futures, care a ajuns la peste un miliard de copii din 1991 pana in prezent. Pentru mai multe informatii despre afacerile globale ale Colgate si despre modul in care compania construieste un viitor care sa aduca zambete, vizitati http://www.colgatepalmolive.com.