Crucea Roșie Română și Wefflermark au fost distinse cu aur în cadrul celei de-a XXI-a ediții a prestigioasei competiții Romanian PR Award la categoria „Communication in the public sector”. Gala festivă, desfășurată aseară la JW Marriott, a fost martora recunoașterii meritelor și a eforturilor depuse în cadrul proiectului nostru inovator „Noapte albă pentru zile negre.”
Suntem profund recunoscători prietenilor de la Wefflermark, alături de care am creat și implementat această campanie minunată. Proiectul premiat Noapte albă pentru zile negre, a avut loc în perioada 1 – 2 iulie în Parcul Mogoșoaia oferind participanților o experiență de viață sub cerul liber, menită să atragă atenția asupra victimelor calamităților naturale și asupra altor tragedii care pot afecta viețile noastre în orice moment. Participanții au avut oportunitatea unică de a simți cum este să trăiască în condiții similare celor ale unui sinistrat, petrecând o noapte în cortul de campanie al Crucii Roșii Române și având la dispoziție un kit de supraviețuire. Ateliere educative, activități pentru copii, simulări de prim ajutor și demonstrații salvatoare au completat programul pe parcursul celor 36 de ore, oferind participanților o perspectivă reală asupra a ceea ce înseamnă intervenția de urgență și solidaritatea în fața adversităților. Cu fiecare detaliu bine pus la punct, evenimentul Noapte albă pentru zile negre a adus în prim-plan expertiza și logistica de care dispune Crucea Roșie Română în situații de urgență. A fost o oportunitate de a educa publicul asupra importanței pregătirii pentru diverse scenarii de risc, precum cutremure, incendii, inundații sau chiar război.
Aflată la cea de-a XXI-a ediție, Romanian PR Award reprezintă cea mai importantă competiție națională de recunoaștere a excelenței în domeniul Relațiilor Publice.
Distincția obținută de Crucea Roșie Română și Wefflermark reprezintă o confirmare a eforturilor depuse și a impactului pozitiv al proiectului nostru asupra comunității.