0

ani de umanitate

Caută
Close this search box.
0

ani de umanitate

Caută
Close this search box.

Anunt: Angajăm Asitent manager

Timp de lucru:  4 ore /zi-5 zile/saptamana

Perioada de angajare: 24 luni

Relații la locul de muncă:

  • de subordonare:  Manager proiect
  • de colaborare: membrii echipei de proiect
 SCOPUL POSTULUI :
  • de a fi prezent la diferitele activitati organizate in derularea proiectului,
  • de a consemna lucrarile respective, prelua, si plasa documentele rezultate
  • de a elaborara si redacta documentele si situatiile cerute de management
  • de a prelua spre soluţionare din partea managerului de proiect sarcini în domenii ca: organizare, comunicare, logistică, diverse evidenţe – baze de date – instrumente financiare, bugete, dar şi execuţia de lucrări şi studii de specialitate
  • de a raporta catre Managerul de Proiect.

ATRIBUŢII PRINCIPALE (şi sarcini aferente):

  • Asistă managerul de proiect in probleme de comunicare, documentare si coordonare interna;
  • Realizeaza activitati de convocare, inregistrare, informare si monitorizare;
  • Redacteaza scrisori sau raspunsuri la scrisori, la indicatia managerului de proiect;
  • Asigura activitatea de protocol in cadrul intalnirilor, in conformitate cu cerintele zilnice;
  • Tehnoredacteaza materiale produse de serviciile functionale;
  • Indeplineste si alte servicii dispuse de managerul de proiect.

RESPONSABILITĂŢILE  POSTULUI:

Legat de activităţile specifice, răspunde de:                          

  • Pregatirea intalnirilor de lucru;
  • Mentinerea relatiilor cu mass-media;
  • Calitatea raportărilor şi a informărilor efectuate şi înscrierea lor în termenele stabilite;

Legat de disciplina muncii, răspunde de:

  • Îmbunătăţirea permanentă a pregătirii sale profesionale şi de specialitate;
  • Utilizarea resurselor existente pentru buna implementare a proiectului.
  • Respectarea prevederilor normativelor interne şi a procedurilor de lucru privitoare la postul său;
  • Se implică în vederea soluţionării situaţiilor de criză care afectează demararea proiectului;
  • Utilizarea şi păstrarea în bune condiţii a documentelor cu regim special;
  • Modul de utilizare a echipamentelor, consumabilelor, altor materiale şi mijlloace fixe puse la dispoziţie;
  • Respectarea prevederilor, a normelor interne şi a procedurilor de lucru privitoare la postul său ;

SPECIFICAŢIILE   POSTULUI

NIVEL DE STUDII: Studii superioare finalizate

CURSURI DE PREGĂTIRE: Formările suplimentare specifice domeniului de activitate al postului constituie avantaj.

EXPERIENŢĂ: Experienta minim 1 an in implementarea unor proiecte.

CUNOŞTINŢE NECESARE:

  •  Cunoaşterea a minim unei limbi de circulaţie internaţională.
  • Cunostinte operare PC (Windows, Pachet Office, Internet, email);
  • Cunoștinte in sectorul O.N.G.
  • Abilitati de comunicare si relationare interpersonala, organizarea resurselor si stabilirea prioritatilor.
  • Abilitati in domeniul planificarii si organizarii documentelor din cadrul proiectului.

APTITUDINI ŞI DEPRINDERI NECESARE:

  • capacitate de organizare a timpului, sarcinilor si locului de munca;
  • responsabilitate, ordine, corectitudine si seriozitate;
  • capacitate de a respecta termene limita;
  • abilităţi de lucru in echipă;
  • capacităţi de comunicare;
  • rezistenţă la stres;
  • fire deschisă (extroversie);

CERINŢE  PENTRU  EXERCITARE:

  • Inteligenţă
  • Atenţie concentrată şi distributivă
  • Initiativă
  • Echilibru emoţional
  • Atentie catre detalii
  • Uşurinţă, claritate şi coerenţă în exprimare
  • Capacitate de a lucra cu oamenii
  • Putere de concentrare
  • Rezistenţă la stres

CARACTERISTICI DE PERSONALITATE: rigoare, exactitate,spirit practic, amabilitate,  perseverenţă, încredere în sine, nivel de toleranţă ridicat, dorinţa de a se dezvolta proiect.

Locatia derulării activității: București

Documente necesare depunerii candidaturii pentru ocuparea postului de asistent manager:

1.    Curriculum vitae 

2.    Copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări

Modalitatea de depunere a candidaturii:  la adresa de email adrian.armaselu@crucearosie.ro

Data limită de depunere a candidaturii: 29.09.2022

Persoanele selectate vor fi anunțate pentru programarea la interviu. Interviul va avea loc vineri, 30 septembrie la sediul Crucii Rosii Romane din str. Biserica Amzei nr. 29, sector 1, București.

 

Ultimele Stiri

PROGRES PROGRamE de formare

Start proiect: PROGRES – PROGRamE de formare pentru actualizarea competențelor specifice la locul de muncă

Societatea Națională de Cruce Roșie din România, în calitate de lider de parteneriat, și S.C. UP TO...

tichete valorice inundatii galati

Crucea Roșie Română, tichete valorice pentru reconstrucție de 100.000 de euro pentru persoanele afectate de inundații în Galați

Crucea Roșie Română continuă să fie alături de populația afectată de inundațiile din această toamnă, prin distribuirea...

2

„Descoperă puterea din tine!”, la final

Societatea Națională de Cruce Roșie din România (SNCRR) a derulat în perioada 22 mai 2024-15 noiembrie 2024...

punct umanitar de servicii Crucea Rosie Galati

Campus umanitar deschis în comuna Pechea, județul Galați, pentru persoanele afectate de inundații

Populația grav afectată de inundațiile din septembrie de la Galați are acces începând de miercuri, 6 noiembrie...

Sari la conținut