Crucea Rosie Romana angajează ASISTENT MANAGER
Timp de lucru: 8 ore /zi – 5 zile/saptamana
Perioada de angajare: 20 luni
Relații la locul de muncă:
- de subordonare: Manager proiect
- de colaborare: membrii echipei de proiect
Scopul postului:
Asistarea activitatii de management de proiect prin redactarea de documente si preluarea de sarcini in special in domeniile – logistic, HR
ATRIBUŢII PRINCIPALE (şi sarcini aferente):
- de a fi prezent la diferitele activitati din cadrul proiectului,
- de a consemna lucrarile respective, de a prelua si plasa documentele rezultate
- de a elaborara si redacta documentele si situatiile cerute de manager
- de a prelua spre soluţionare din partea managerului de proiect sarcini în domenii ca: organizare, comunicare, logistică, diverse evidenţe – baze de date – instrumente financiare, bugete, dar şi execuţia de lucrări şi studii de specialitate
- de a raporta catre Managerul de Proiect
- de a asigura arhivarea tuturor documentelor de proiect
RESPONSABILITĂŢILE POSTULUI:
Legat de activităţile specifice, răspunde de:
- Pregatirea intalnirilor de lucru;
- Asigurarea calitatea raportărilor şi a informărilor efectuate şi înscrierea lor în termenele stabilite;
- Selectia si recrutarea de personal in cadrul echipelor de proiect
- Redactarea fiselor de post
- Verificarea stocurilor de materiale necesare activitatilor
- Urmarirea procesului de autorizare si avizare a activitatilor specilifice
Legat de disciplina muncii, răspunde de:
- Îmbunătăţirea permanentă a pregătirii sale profesionale şi de specialitate;
- Utilizarea resurselor existente pentru buna implementare a proiectului.
- Respectarea prevederilor normativelor interne şi a procedurilor de lucru privitoare la postul său;
- Se implică în vederea soluţionării situaţiilor de criză care afectează demararea proiectului;
- Utilizarea şi păstrarea în bune condiţii a documentelor cu regim special;
- Modul de utilizare a echipamentelor, consumabilelor, altor materiale şi mijlloace fixe puse la dispoziţie;
CERINTELE POSTULUI
NIVEL DE STUDII: Studii superioare finalizate
CURSURI DE PREGĂTIRE:
Curs de HR constituie un avantaj
Alte formările suplimentare specifice domeniului de activitate al postului constituie avantaj.
EXPERIENŢĂ: Experienta minim 1 an in implementarea unor proiecte.
CUNOŞTINŢE NECESARE:
- Cunoaşterea la nivel avansat a limbii engleze sau franceze
- Cunostinte operare PC (Windows, Pachet Office, Internet, email);
- Cunoștinte in sectorul O.N.G.
- Abilitati de comunicare si relationare interpersonala, organizarea resurselor si stabilirea prioritatilor.
- Abilitati in domeniul planificarii si organizarii documentelor din cadrul proiectului.
APTITUDINI ŞI DEPRINDERI NECESARE:
- capacitate de organizare a timpului, sarcinilor si locului de munca;
- responsabilitate, ordine, corectitudine si seriozitate;
- capacitate de a respecta termene limita;
- abilităţi de lucru in echipă;
- capacităţi de comunicare;
- rezistenţă la stres;
- fire deschisă (extroversie);
CERINŢE PENTRU EXERCITARE:
- Inteligenţă
- Atenţie concentrată şi distributivă
- Initiativă
- Echilibru emoţional
- Atentie catre detalii
- Uşurinţă, claritate şi coerenţă în exprimare
- Capacitate de a lucra cu oamenii
- Putere de concentrare
- Rezistenţă la stres
CARACTERISTICI DE PERSONALITATE: rigoare, exactitate,spirit practic, amabilitate, perseverenţă, încredere în sine, nivel de toleranţă ridicat, dorinţa de a se dezvolta proiect.
Locatia derulării activității: București si in tara
Documente necesare depunerii candidaturii pentru ocuparea postului de asistent manager:
1. Curriculum vitae
2. Copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări
Modalitatea de depunere a candidaturii: la adresa de email anca.mihaila@crucearosie.ro
Data limită de depunere a candidaturii: 17.01.2023
Persoanele selectate vor fi anunțate pentru programarea la interviu.