Dupa ce, la sfarsitul anului trecut, 400 de copii de scoala proveniti din familii fara posibilitati materiale au primit cate un ghiozdan personalizat prin intermediul campaniei Ce mai faci?, desfasurata de Crucea Rosie in parteneriat cu Sanofi Romania, actiunea a fost dusa mai departe la inceputul acestui an. In cadrul aceleiasi campanii, alti 50 de copii au primit ghiozdane personalizate.
Din cauza lipsurilor materiale, calatoria prin viata a multor copii din Romania incepe cu numeroase obstacole de traversat. Plecand de la aceasta realitate si cu intentia de a oferi o mana de ajutor pentru o educatie potrivita, am reusit prin campania Ce mai faci?, dezvoltata prin parteneriatul cu Sanofi Romania, sa sustinem 400 de copii. Ideea centrala a campaniei a fost ca, pentru a ajunge cu bine la destinatia pe care si-o doreste in viata, calatoria unui copil trebuie inceputa cu un ghiozdan in spate, dar si cu niste vorbe de incurajare din partea celorlalti. Intrebat „Ce mai faci?”, fiecare copil a raspuns oferind cateva date importante despre el, ce varsta are, in ce clasa este, ce ii place sa faca. Dialogul a fost continuat prin personalizarea ghiozdanelor de catre angajatii Sanofi cu desene si mesaje, in functie de pasiunile fiecarui copil. Astfel, fiecare a primit ghiozdanul propriu, individualizat, cu rechizite utile pentru scoala.
Datorita impactului peste asteptari avut de actiunea din decembrie, am continuat campania la inceputul acestui an. 50 de jurnalisti, figuri publice si bloggeri au fost inivitati sa se alature actiunii. Acestia au spus „da” invitatiei si, in felul acesta, 50 de copii de la Scoala gimnaziala nr. 13 din Bucuresti au primit ghiozdane personalizate de oameni „mari”, persoane avand cariere remarcabile si care au ajuns cu bine acolo unde si-au dorit in viata. Printre participanti s-au numarat Iuliana Tudor, Ambasador al Crucii Rosii Romane si Iulian Bobirnea, reprezentantul tineretului in Comitetul de Directie al Crucii Rosii Romane.
Multumim Sanofi Romania si celor 50 de jurnalisti, persoane publice si bloggeri pentru cele 450 de ghiozdane personalizate care si-au gasit destinatarii.