Campania ,,Hai sa daruim un nou inceput pentru un nou-nascut”, desfasurata in cadrul parteneriatului dintre Procter&Gamble, PROFI si Crucea Rosie Romana, s-a finalizat prin dotarea a 48 de maternitati de stat din Romania cu 128 de patuturi noi si 10.450 de lenjerii de pat. Proiectul a debutat in luna iunie 2017, si a avut loc in doua etape, menite sa le ofere nou-nascutilor confortul necesar in primele zile de viata.
„Initiativa pe care o derulam cu sprjinul P&G si PROFI nu doar ca le ofera bebelusilor un bun-venit confortabil pe lume, ci stimuleaza si spiritul civic, incurajandu-i pe oameni sa se implice in viata comunitatii”, a declarat Ioan Silviu Lefter, director general Crucea Rosie Romana.
Etapa a doua a campaniei, desfasurata in perioada aprilie – iunie 2018 in magazinele PROFI, le-a adus bebelusilor 48 de patuturi noi si 2.850 lenjerii de pat. Aceasta continuare vine dupa succesul inregistrat de prima etapa, derulata din iunie pana in septembrie 2017, cand peste 80 de patuturi noi si 7.600 de lenjerii de pat au fost donate catre 41 de maternitati din tara. Cu sprijinul renumelui brandurilor sale – Ariel, Lenor si Pampers – P&G a dedicat resurse importante pentru ca aceasta campanie sa le ofere conditii imbunatatite bebelusilor din cat mai multe localitati din tara, in momentul venirii pe lume. Fondurile programului au fost colectate din vanzarea celor trei produse din toate magazinele PROFI participante la campanie. Identificarea nevoilor imediate din maternitatile de stat a fost facuta cu sprijinul Crucii Rosii Romane si al voluntarilor organizatiei.
Aceasta este cea mai buna dovada ca atunci cand branduri puternice, ONG-uri si retaileri isi unesc fortele, pot avea un impact pozitiv in comunitati si pot fi o forta a binelui, o forta pentru dezvoltare. ,,Hai sa daruim un nou inceput pentru un nou-nascut”, campania semnata de P&G, PROFI si Crucea Rosie Romana, isi pune amprenta asupra etapei in care cei mai mici membri ai comunitatii se alatura acesteia si le ureaza un calduros bun venit pe lume.
Despre Procter&Gamble
P&G deserveste clienti din intreaga lume avand unul dintre cele mai puternice portofolii de marci importante, de calitate si de incredere, precum Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Fairy®, Gillette®, head&shoulders®, Lenor®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, Tide®. Comunitatea P&G cuprinde operatiuni in aproximativ 70 de tari din intreaga lume. Vizitati site-ul pentru ultimele stiri si informatii despre P&G si marcile sale.
Despre PROFI
Prin magazine prezente in peste 400 de localitati si cu mai mult de 14.000 de angajati, PROFI (www.profi.ro) este reteaua de retail modern cu cea mai mare extindere geografica din Romania si se implica social pe multiple planuri pentru a veni in sprijinul copiilor.
Despre Crucea Rosie Romana
Societatea Nationala de Cruce Rosie din Romania este o organizatie umanitara membra a Miscarii Internationale de Cruce Rosie si Semiluna Rosie, auxiliara autoritatii publice si abilitata prin lege sa asigure asistenta umanitara in caz de dezastre si sa vina in sprijinul persoanelor vulnerabile.