0

ani de umanitate

Caută
Close this search box.
0

ani de umanitate

Caută
Close this search box.
Manager proiect și responsabil formare

Crucea Roșie Română angajează manager proiect pentru proiecte cu finanțare prin Programul Educație și Ocupare, Apel ȚINE PASUL, pentru a ocupa concomitent două poziții – manager de proiect și responsabil formare.

Candidatul ideal Manager proiect și responsabil formare

Manager proiect – 80 ore/lună
Cerințe: minimum 10 ani experiență profesională specifică în management/coordonare și/sau planificare și/sau organizare (experiență dovedită cu documente justificative), studii superioare absolvite, cu diplomă de licență sau echivalent 3 ani
Durata contractului: 24 luni.︊

Responsabil formare – 80 ore/lună
Cerințe: minimum 1 lună experiență profesională specifică în domeniul formării profesionale (experiență dovedită cu documente justificative), studii superioare absolvite, cu diplomă de licență sau echivalent 3 ani, certificat Formator ANC
Durata contractului: 23 luni

Descrierea jobului Manager proiect și responsabil formare

Atribuții Manager proiect

  • Organizează activitățile proiectului în vederea atingerii obiectivelor, indicatorilor, rezultatelor și numărului de beneficiari conform cererii de finanțare
  • Coordonează resursele umane și materiale ale proiectului
  • Instruiește echipa de proiect, monitorizează activitățile acesteia, stabilește obiective pe termen scurt, mediu si lung
  • Elaborează raportul tehnic periodic
  • Coordonează procesele financiare (cashflow, execuție bugetară)
  • Inițiază elaborarea de cereri de prefinanțare, cereri de rambursare, cereri de plată
  • Inițiază proceduri de achiziții
  • Gestionează relația cu OI la nivel tehnic, financiar și achiziții.

Atribuții Responsabil formare

  • Organizează activitățile proiectului în vederea atingerii obiectivelor, indicatorilor, rezultatelor și numărului de beneficiari conform cererii de finanțare
  • Coordonează resursele umane și materiale ale proiectului
  • Instruiește echipa de proiect, monitorizează activitățile acesteia, stabilește obiective pe termen scurt, mediu si lung
  • Elaborează raportul tehnic periodic
  • Coordonează procesele financiare (cashflow, execuție bugetară)
  • Inițiază elaborarea de cereri de prefinanțare, cereri de rambursare, cereri de plată
  • Inițiază proceduri de achiziții
  • Gestionează relația cu OI la nivel tehnic, financiar și achiziții.

 

CV la adresa de e-mail hr@crucearosie.ro.

Sari la conținut