0

ani de umanitate

Caută
Close this search box.
0

ani de umanitate

Caută
Close this search box.
Expert IT

Angajăm Expert IT în cadrul departamentului nostru.

Descrierea jobului:

  • Instalează, configurează și menținere stațiile de lucru Windows 10, 11 + suita Office365
  • Oferă suport tehnic colegilor pentru probleme uzuale;
  • Instalează sau supervizează instalarea aplicațiilor soft și configurează sau supervizează toate elementele de rețea;
  • Întreține și configurează rețeaua de calculatoare, imprimante, NAS și menține infrastructura de internet: FortiNet, FortiGate, Omada;
  • Monitorizează traficul web (funcționare internet, videoconferințe, load balancing, etc);
  • Întreține website-urile și webapp-urile și efectuează modificări ale site-urilor existente: creare de secțiuni, adăugare de pagini, modificări, etc. (WordPress).

Gestionează software-urile specifice

  • Programează și adaptează platforma CRM de management de date a organizației
  • Verifică integritatea bazelor de date a platformelor ERP și CRM, cât și asigură păstrarea nemodificată a drepturilor, parolelor și configurărilor acestora.

Menține relația cu furnizorii IT

  • Estimează necesitățile hard și soft și propune soluții pentru eventualele achiziții;
  • Împreună cu departamentul achiziții, se ocupă de căutarea ofertelor și achiziționarea echipamentelor IT;
  • Menține relația cu furnizorii de servicii pentru întreținerea imprimantelor, rețelei sau, după caz, a altor echipamente IT;
  • Menține relația cu furnizorul de servicii de găzduire sau cu furnizorul de internet în cazul apariției de disfuncționalități ale site-ului sau ale conexiunii internet, pentru rezolvarea acestora.
  • În funcție de disponibilitate, se deplasează la locațiile unde sunt desfășurate activități ocazionale ale organizației pentru suport tehnic IT (ședințe, conferințe, evenimente cu voluntari sau public).

Profil (cerințe pentru poziție)

Studii

  • Studii medii absolvite

Abilitați tehnice

  • Cunoștințe medii în administrare rețele: Cablare rețea, configurare, mapping, troubleshooting
  • Analizare trafic rețea (Jitter, loss, WAN access)
  • Cunoștințe medii Excel – Creare și administrare baze de date, funcții la nivel de bază
  • Cunoștințe la nivel mediu WordPress – instalare de plugin-uri, configurare de conturi, editări de pagini
  • Familiarizare cu operațiunile Crucii Roșii Române – Preferabil
  • Permis de conducere valabil – Preferabil

Limbi străine

  • Limba engleză – avansat
  • Cunoașterea unor limbi suplimentare – de preferat

Competențe de bază

  • Abilitatea de a lucra sub presiune într-un mediu cu ritm rapid
  • Abilități puternice de analiză și de rezolvare a problemelor
  • Flexibilitate, punctualitate, fiabilitate, capacitatea de a lucra independent
  • Capacitate de auto-management și de prioritizare a sarcinilor multiple
  • Angajamentul față de valorile umanitare
  • Abilitatea de a lucra ca parte a unei echipe și de a respecta lanțul de comandă.

Ce oferim

  • Salariu competitiv în funcție de experiență
  • Telefon de serviciu
  • Bonuri de masă
  • Zile de concediu anuale în funcție de experiență
  • Alte beneficii conform Contractului Colectiv de Muncă.

 

Pentru informații suplimentare vă rugăm să trimiteți CV-urile pe e-mail: hr@crucearosie.ro.

 

Termen-limită pentru depunerea aplicațiilor: 25.10.2024.

Sari la conținut