Angajăm Expert IT în cadrul departamentului nostru.
Descrierea jobului:
- Instalează, configurează și menținere stațiile de lucru Windows 10, 11 + suita Office365
- Oferă suport tehnic colegilor pentru probleme uzuale;
- Instalează sau supervizează instalarea aplicațiilor soft și configurează sau supervizează toate elementele de rețea;
- Întreține și configurează rețeaua de calculatoare, imprimante, NAS și menține infrastructura de internet: FortiNet, FortiGate, Omada;
- Monitorizează traficul web (funcționare internet, videoconferințe, load balancing, etc);
- Întreține website-urile și webapp-urile și efectuează modificări ale site-urilor existente: creare de secțiuni, adăugare de pagini, modificări, etc. (WordPress).
Gestionează software-urile specifice
- Programează și adaptează platforma CRM de management de date a organizației
- Verifică integritatea bazelor de date a platformelor ERP și CRM, cât și asigură păstrarea nemodificată a drepturilor, parolelor și configurărilor acestora.
Menține relația cu furnizorii IT
- Estimează necesitățile hard și soft și propune soluții pentru eventualele achiziții;
- Împreună cu departamentul achiziții, se ocupă de căutarea ofertelor și achiziționarea echipamentelor IT;
- Menține relația cu furnizorii de servicii pentru întreținerea imprimantelor, rețelei sau, după caz, a altor echipamente IT;
- Menține relația cu furnizorul de servicii de găzduire sau cu furnizorul de internet în cazul apariției de disfuncționalități ale site-ului sau ale conexiunii internet, pentru rezolvarea acestora.
- În funcție de disponibilitate, se deplasează la locațiile unde sunt desfășurate activități ocazionale ale organizației pentru suport tehnic IT (ședințe, conferințe, evenimente cu voluntari sau public).
Profil (cerințe pentru poziție)
Studii
- Studii medii absolvite
Abilitați tehnice
- Cunoștințe medii în administrare rețele: Cablare rețea, configurare, mapping, troubleshooting
- Analizare trafic rețea (Jitter, loss, WAN access)
- Cunoștințe medii Excel – Creare și administrare baze de date, funcții la nivel de bază
- Cunoștințe la nivel mediu WordPress – instalare de plugin-uri, configurare de conturi, editări de pagini
- Familiarizare cu operațiunile Crucii Roșii Române – Preferabil
- Permis de conducere valabil – Preferabil
Limbi străine
- Limba engleză – avansat
- Cunoașterea unor limbi suplimentare – de preferat
Competențe de bază
- Abilitatea de a lucra sub presiune într-un mediu cu ritm rapid
- Abilități puternice de analiză și de rezolvare a problemelor
- Flexibilitate, punctualitate, fiabilitate, capacitatea de a lucra independent
- Capacitate de auto-management și de prioritizare a sarcinilor multiple
- Angajamentul față de valorile umanitare
- Abilitatea de a lucra ca parte a unei echipe și de a respecta lanțul de comandă.
Ce oferim
- Salariu competitiv în funcție de experiență
- Telefon de serviciu
- Bonuri de masă
- Zile de concediu anuale în funcție de experiență
- Alte beneficii conform Contractului Colectiv de Muncă.
Pentru informații suplimentare vă rugăm să trimiteți CV-urile pe e-mail: hr@crucearosie.ro.
Termen-limită pentru depunerea aplicațiilor: 25.10.2024.