Crucea Roșie Română angajează Coordonator F2F Fundraising, responsabil cu strângerea de fonduri individuală.
Coordonatorul strângere de fonduri F2F va avea un rol vital în dezvoltarea și implementarea strângerii de fonduri față în față (F2F) în cadrul Crucii Roșii Române (CRR) și în implicarea sa sistematică pentru a sprijini misiunea umanitară a CRR. Strângerea de fonduri față în față este o metodă de interacțiune directă cu membrii publicului – de obicei în zone cu trafic intens, aeroporturi, centre comerciale, locuri de evenimente sau din ușă în ușă – pentru a crește gradul de conștientizare și a asigura donații regulate pentru o cauză caritabilă.
Coordonatorul F2F Fundraising va gestiona relația și va monitoriza performanța operatorului extern F2F, rezultatele și conformitatea acestuia. Va asigura adaptarea strategiei, dacă este necesar, în conformitatea cu misiunea, politicile și principiile CRR. În acest proces, această poziție se bazează pe încurajarea învățarii și adaptării pentru atingerea obiectivelor, precum și transferul de cunoștințe.
Responsabilități cheie Coordonator F2F Fundraising
1. Dezvoltare și implementare
- Crearea în cadrul echipei a strategiei de strângere de fonduri F2F și a planurilor operaționale cu obiective clare, promovând alinierea cu obiectivele generale ale CRR și derularea monitorizării și raportării continue în raport cu aceste obiective.
- Responsabil pentru dezvoltarea, diseminarea și îmbunătățirea continuă a procedurilor și instrumentelor F2F, colaborând îndeaproape cu departamentele relevante din CRR.
- Menținerea interacțiunii și comunicării continue cu operatorul F2F și supravegherea funcționării acestuia, monitorizarea respectării acordurilor contractuale și a criteriilor de performanță.
- Co-facilitarea trainingurilor F2F pentru echipa de strângere de fonduri.
- Conducerea creării și gestionării unui sistem adaptat CRM, asigurând integritatea datelor și utilizarea eficientă.
- Stabilirea și menținerea unor sisteme robuste pentru urmărirea, raportarea și analizarea performanței strângerii de fonduri F2F.
- Asigurarea că toate activitățile F2F reprezintă cu acuratețe valorile CRR, integritatea emblemei și conformitatea cu standardele și liniile directoare CRR în toate activitățile orientate spre public.
- Participarea la învățarea reciprocă cu Societățile Naționale și colaborarea îndeaproape cu partenerii Mișcării RRC, beneficiind de sprijinul lor tehnic.
2. Implicarea donatorilor
- Dezvoltarea și implementarea strategiilor de fidelizare a donatorilor, analizând datele și implementând abordări proactive pentru retenție.
- Asigurarea proceselor de integrare a donatorilor, inclusiv comunicări de bun venit la timp și transfer precis al datelor.
- Împreună cu departamentul de comunicare al RRC, dezvoltarea de mesaje și materiale/abordări de marketing convingătoare pentru donatorii individuali.
3. Responsabilitate și raportare
- Furnizarea de rapoarte periodice și detaliate privind informațiile de management, inclusiv date financiare și rezultate în raport cu indicatorii cheie de performanță (KPI), după cum este necesar.
- Cofacilitarea, împreună cu Departamentul Financiar al CRR, a dezvoltării și implementării sistemelor de responsabilitate financiară și raportare pentru strângerea de fonduri (metoda F2F).
- Sprijinirea CRR în luarea unor măsuri proactive și monitorizarea strictă a standardelor etice de strângere de fonduri, a reglementărilor privind protecția datelor (GDPR) și a politicilor interne.
- Implementarea măsuri de monitorizare a controlului calității pentru interacțiunile F2F, inclusiv vizite regulate pe teren și mecanisme de feedback.
- Cerințe specifice postului Coordonator F2F Fundraising
Educaţie - Diplomă de licență sau studii superioare în Marketing, Economie, Studii Filantropice, Management Non-profit, Comunicare, Științe Sociale sau un domeniu conex.
- În absența unei diplome de licență în marketing – în cazuri excepționale ale candidaților cu experiență vastă și succes demonstrat este considerată acceptabilă și o experiență semnificativă în vânzări sau în roluri de management (metoda F2F), cu condiția să fie susținută de rezultate și referințe clare.
Experienţă
- Minimum 3-5 ani de experiență în vânzări directe sau strângere de fonduri față în față (F2F), cu experiență demonstrată în gestionarea, coordonarea și supervizarea operațiunilor de vânzări sau strângere de fonduri F2F într-un rol senior.
- Experiență în gestionarea relațiilor cu reprezentanți de vânzări externi sau agenții și operatori F2F.
- Experiență în analiza datelor și raportarea performanței strângerii de fonduri.
- Experiență în strategiile de retenție a donatorilor.
- Experiența de lucru în cadrul unei organizații non-profit sau umanitare este foarte apreciată.
- Cunoștințe despre GDPR.
Competențe
- Abilități puternice de management operațional și organizatoric.
- Excelente abilități de comunicare, negociere și interpersonale.
- Capacitatea de a analiza date și de a oferi informații și rapoarte clare și practice.
- Competențe în suita Microsoft Office și CRM
- Fluent în limba română și engleză (atât scris, cât și vorbit)
Durata contractului: 12 luni, cu prelungire în funcție de rezultatele atinse
Trimite CV Europass, scrisoare de intenție, documentele justificative privind cerințele postului la adresa de e-mail hr@crucearosie.ro, până la 18 iunie 2025.